Arriva Prestatiemonitor

Arriva Prestatiemonitor

Arriva – Prestatiemonitor

Arriva zet zich iedere dag in om haar reizigers betrouwbaar, veilig en comfortabel naar hun bestemming te brengen. Daarbij hebben ze natuurlijk niet alles in de hand. Werkzaamheden kunnen leiden tot vertraging, en slechte weersomstandigheden tot een vieze bus of trein. Maar op veel aspecten hebben ze wél invloed, zoals de reisinformatie tijdens de rit en de klantvriendelijkheid van hun personeel. Op de aspecten die bepalend zijn voor de reisbeleving willen ze meer grip krijgen, zodat ze hun dienstverlening gericht kunnen verbeteren.

Klant beoordeelt dienstverlening Arriva

Daarom heeft Arriva de Arriva Prestatie Monitor geïntroduceerd: een methode waarbij de eigen reizigers als kwaliteitswaarnemer worden ingezet en hun rit met de bus of trein beoordelen.

Een kwaliteitswaarnemer beoordeelt maximaal vier keer per maand een rit met een bus of trein van Arriva. De waarneming heeft betrekking op vijftien tot twintig aspecten. Om de waarneming te registreren, krijgt de waarnemer de beschikking over een speciale app voor op de smartphone.

Meldingen

Buiten deze vaste waarnemingen om kan de waarnemer via de app op ieder moment een melding doen, bijvoorbeeld van een defect in de bus of trein, of van een onveilige situatie bij een halte of een perron.

Zowel de waarnemingen als de meldingen komen binnen bij Arriva haar medewerkers. Dankzij de registraties beschikken zij over de juiste informatie om specifieke problemen of gebreken op te lossen.

  • Maatwerk applicatie op basis van Enquête Tool
  • Inzicht in prestaties per regio
  • Workflow voor afhandelen issues
  • Responsive website, dus geschikt voor alle devices
Nieuwsgierig naar of de enquête tool geschikt is voor uw project? Wij komen graag bij u langs om de enquête tool aan uw te presenteren.